30min Kite

Efter ett bra tag spelande av Final Fantasy 10 till 01.00 på kvällen så kan det nog bli skönt att sova? Jo då, tills 10.00. *DUNK* *DUNK* *DUNK*. Jag var väldigt nära på att öppna fönstret och skrika: KÄFTEN JAG FÖRSÖKER SOVA!

Nähä det gjorde jag inte. Går ner och upptäcker att jag är övergiven, igen, så jag sätter igång nån spel musik på datorn eftersom man får göra sånt när man blir övergiven. Allt är bra det, kanske fortsätter lite på Starcraft 2 eller lite Final Fantasy 10? Men då ser jag Demon's Souls på soffbordet. Dagen är förstörd.

Hatar jag det spelet? Självklart inte men om du har spelat det vet du exakt vad jag menar. Hatkärlek. Räcker med att jag kommer ihåg bossen i Värld 2-2 Flamelurker så får jag huvudverk. Problem? En hel del. Den snabba versionen är: 2 försök, 30min per försök och en jävla massa pilar och springa runt. Och panik. Mental High five när den väl dog, checkpoint! Två steg senare kommer en annan rolig boss.






*snyft* Om det inte vore för min manlighet som gamer var på spel skulle jag kollat Gamefaqs vid det här laget. 3 försök och hjärtat i halsen senare. Då ligger hans huvud så man kan springa och putta till han med sitt vapen vid det här laget, ett spjut. Men vad gör han? Han andas normalt vilket SKADAR dig! Jag dog inte men endå! Fy fan Demon's Souls, fy fan. Så jag skjuter ner han med en båge.

Måste. Spela. Nånting. NU.

Kommentarer
Postat av: Celly

Hahah du måste ha rätt kul iaf XD

2010-08-05 @ 15:57:52
Postat av: Tammy

vad var det för dunk som väckte dig när du ville skrika håll käften?



Holgers spöke kanske?



ps. jag älskar din nya blogg, du måste skriva ofta :)

puss

2010-08-05 @ 20:31:51
Postat av: Kim

Alltså det var grannen som gjorde nånting med några stenar! Det ekade jätte högt över hela gatan vid 09.00 tiden!

2010-08-05 @ 21:17:03
Postat av: Ida

Teehee, måste säga att jag fnittrade genom hela det inlägget. XD Du måste fortsätta skriva!

2010-08-06 @ 12:05:21
Postat av: My

Äntligen en rolig blogg!!! Kör i vind!



Jag älskar monstret som andas ihjäl dig, men bara nästan!!!

2010-08-06 @ 17:13:11
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0