This day turns out to be pretty good

Aha! En ny dag utan Demon's Souls! Wooo! Vaknar perfekt utan att känna mig döds trött och kan ta mig upp ur sängen utan problem för en gång skull. Ingen granne heller. Toast dags! Toasten blir mat för en kung perfekt, bonus med massor av skrik från Mamma för att mackorna brinner upp. Sen för att åka till flygplatsen och hämta Mirrrrrrrrreeeeeeeeee.

Med ett nytt spel i laptoppen och internet är jag redo. Men det är inte allt, Nyhet om världens bästa spel, Diablo 3! Man kan tillverka saker nu via crafting, neat. En shockade syster upphämtning senare så är vi på väg hem, KÅRV!

Sen kommer jag inte på vad jag ska skriva så jag skriver det viktigaste som jag kommer på.

Gameplay trailer på Guild Wars 2 som ser awesome ut
Starcraft 2 avklarat sorligt nog, slutet gjorde mig peppad för Starcraft 2 Heart of the swarm (GÖR DIG REDO MY)
Spelet, Disciples 2 jag fick från Tradera är roligt, men svårt.
Godis chips läsk och Shutter Island

Jag känner mig för att lägga upp en bild...



Kommentarer
Postat av: My

ÅHNEJ när måste vi köa för trean?! Du får komma till england den här gången!!!!

2010-09-09 @ 14:54:36
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0