Enjoy 8-BIT

Ahhh inget slår att vakna upp helt död på en tisdag morgon då jag ska till Arenan. Du vet exakt vad jag menar kära kusin. Och ni andra såklart tror jag. Jag tar mig upp lika smidigt ur sängen som en mumie, funderar på om jag ska fråga om jag får spela som mumien i nästa Mumien film ifall om det nu kommer. Men hey, jag tar mig ner! Och gör frukost medans jag tumblar över jäkla katten som springer och sätter sig på mina fötter. För att sedan titta olyckligt in i genom fönstret när hon försvunnit ut en sekund senare. Ok, 5min är nog tid att gå till bussen! Lets go!




Själv porträtt på mig på morgonen till en tisdag.



Självklart missade jag bussen så jag skriker: EFF YOU BUSS JÄVEL! När jag ser den åka iväg från mig i extra långsamfart. Men jag glömde DSet hemma så det var bra att jag missade bussen jäveln.

Som VANLIGT tumblar Alva över mina fötter IGEN när jag är hemma för att vänta på bussen. Jäkla katt. Aja, iväg till bussen! Och 10min räckte den här gången.

Tro det eller ej men jag låste mig inte in på Arenan idag. Därimot så tyckte personalen på Arenan att jag skulle hängas om jag kom försent en gång till. Haha, nä.

Bygga pärlplattor ljud! *Hammer ljud iandra ord*

Plötsligt så föreslår Nils (han har hand om skaparrummet jag är i hela tiden) att jag ska sätta min Mega Man platta på en bräda och fixa den till en tavla. Lets do it!

*såg ljud* bokstavligen.

Aja den blev ingen Mona Lisa men den blev stört snygg endå!



Fast nu kommer det bästa. Jag skulle ju ta med den hem också! Och köpa ett spel på vägen. Så när jag går ut från arenan (den fick inte plats i väskan heller) så tumblar jag över barn som märker sen mitt konstverk. Självklart visste dom inte att det var Mega Man men dom älskade den endå. Passa er Falun, Kim Bené på ingång!

Första stopp, Gamestop! På vägen dit hör man massa komentarer som: Titta där! Wow, vilket konstverk...
Kanske jag ska kalla mig Picasso eller vad han nu hetter när jag endå är på gång.

Ok Gamestop, jag hittar spelet (Disciples 3) och lämnar fram. Han i kassan fick en glädjeshock när han såg mitt konstverk och min Portal T-shirt. Det blev för mycket för honom. Så mycket att jag MISSADE BUSS JÄVLEN. Jäkla buss.

Aja, medans jag var vid bussen körde Tomas in i mig. Han blev också lycklig av mitt konstverk. :D

Äh va fan jag måste ha Monty doo känner jag. In till Ica med allting! Ett år senare så struntade jag i Monty Doo för att jag missade SISTA BUSS JÄVLEN. Äh va fan, jag ringer hem och hittar på en ursäkt att jag inte tog bussen, mouahaha.

Första jag gör när jag kommer hem är att sätta på Scott Pilgrim musik, ni vet, 8-bitars musik. Det tog 2 sekunder innan mitt arv blev hotat.

Se där, jag fick ett brev från min hemliga fan club! Fast det var från falukommun så jag förväntade mig att det stog: Du är gay hahaha. I det, som det alltid gör.

En massa emails fick jag också, säkert från min hemliga fanclub! Nähä, bara lite viktig Jinx reklam. Och att mitt packet från Amazon är på väg. ETA: 1 november. WHAT THE HELL?! *spottar cola över skärmen och skriker*

Kommentarer
Postat av: Miranda

Den är ju SJUUUUUUUUUUUUUKT SNYGG!! Nu vet du vad jag önskar mig i födelsedagspresent :) Jag ill sätta den på väggen, den skulle bli så fin här ju!

2010-10-05 @ 19:12:46
Postat av: Myyyy

Om det är jag som är din kära kusin så vet jag EXAKT VAD DU PRATAR OM!



Det är en Mona Lisa. For reals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-06 @ 21:02:22
URL: http://murdle.webblogg.se/
Postat av: Tammy

Kim du måste få upp speeden när du ska med bussen, du får lära efter mig som är expert på att springa som en blixt till bussen och skynda mig (du vet FAN är lös) man måste spriga runt och kasta saker som kommer i ens väg överallt och svära så att fan själv skulle bli stolt! då får man superspeed!



och WOW vilket vackert mästervärk!!! du kommer bli faluns nya idol med dina artisterier och snygga klädstil som t o m gör nerdsen på gamestop avis!



GO KIM!!!!

2010-10-09 @ 19:17:57
Postat av: Tammy-girly

Kim du måste få upp speeden när du ska med bussen, du får lära efter mig som är expert på att springa som en blixt till bussen och skynda mig (du vet FAN är lös) man måste spriga runt och kasta saker som kommer i ens väg överallt och svära så att fan själv skulle bli stolt! då får man superspeed!



och WOW vilket vackert mästervärk!!! du kommer bli faluns nya idol med dina artisterier och snygga klädstil som t o m gör nerdsen på gamestop avis!



GO KIM!!!!

2010-10-09 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0