Blä

Nu för nånting som ni kan bli förvånad av. Väckt, tidigt, igen. Granne? Yes.
Därimot var jag ensam hemma hela dagen vilket leder till att jag kan skrika över TV/data skärmen utan att nån tittar på bortsätt från Alva. Hur spenderar man sån tid bra? Monster Hunting i Final Fantasy 10. Från Klockan 12 till 17 bara leta efter monster, skoj skoj skoj. Men jag fick ju prylar så varför inte?

Mitt i det roliga så ringde telefonen, det var verkligheten som ringde och sa att mitt liv dör September 6. Praktik helvete jag har faktiskt SPEL att spela! Aja en månad kan jag väl hitta på nått? Som att åka och bestämma arbets tider imorrn i stan.

Och nu en extra nyhet för er som skrattar när jag lider igenom Demon's Souls. Jag hatar Bana 4-2. Ett jäkla träsk som är bläcksvart, helt omöjligt att se nånting. Ständig Poison hela tiden också som en bonus. Okej men det låter väl inte lika jobbigt som resten av spelet? Då ska ni träffa en som jag är bekant med.




Träffa "Sir-kill-alot-of-players". Han har en gigantisk klubba som knuffar omkull mig när jag blir träffad och så timear han in perfekt en till träff PRECIS när jag reser mig upp. YOU HAVE DIED. Thank you captain obvious. Självklart så kommer det två stycken samtidigt när jag är i träsket. Står man i träsket rör du dig 50% långsamare och kan inte rulla. Behöver nog inte säga att det inte går att blocka deras slag och att dom slår över hela banan. Men dom har en svaghet. Asatron MEAT CLEAVER.




Helt underbart vapen det där. Roliga är att man behöver FAITH för att kunna hålla i det. Alltså man måste ha Faith i Thor eller Odin eller nånting. Låter perfekt ju, döda saker med ett gigantiskt svärd/klubba/stor vass bit metal och göra nordiska gudar glada, why not? Nä nu ska jag plåga mig själv med att levla i Final Fantasy 10.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Kan inte jag vara din gud i det spelet?



Du kan offra godis och drinkar till mig! Och om du tar mitt kreditkort tll min shoppingrunda så kommer du att få uppleva min vrede...

2010-08-09 @ 21:27:34
Postat av: Celly

Du kan göra Holger till din gud istället. Offra dagliga Tammy skrik och förvirrade ansiktsuttryck från Alva :p

2010-08-10 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0