Sömn är för vecklingar på Hosjöstrand

Varför varför varför får jag aldrig sova? Idag fick jag sova till 11.00 innan jag blev väckt. Grannen? Faktiskt inte. Det var min Pappa som hade sin jäkla Battlestar Galactica som dundrade upp till mitt rum!

Jag tvingar mig upp, bara för att lägga mig ner igen för att jag hittade DSet brevid sängen med världens bästa spel. Inte Clash of Heroes, men nära.



Jag kan inte komma på nån dålig kritik alls över det här spelet! Eller jo, nånting kan jag komma på så som att det är inte lika allvarligt som Final Fantasy Tactics till PS1. Men strunt i det om det är nånting jag inte kan avgöra att det är bra eller dåligt så här det storyn. Så länge jag kan hänga med är den 10/10.

På tal om Final Fantasy så hade jag roligt med att få min syster att göra roliga reaktioner. Första ordentliga försöket så fick jag under 0 sekunder på Final Fantasy 10 Chocobo racet. Det är det bästa nånsin att jävlas syskonen med. Dom försöker i säkert mer än en halvtimme med det och så kommer jag kanske lite runt 13år gammal och tar det på 5 försök. Jag blev strypt.

Nä men nu spelar jag faktiskt själv och det börjar faktiskt bli svårt nu med bossarna i Zanarkand. Att säga att Final Fantasy är svårt är ganska generöst hahaha. Efter dom "svåra" bossarna fick jag Caladbolg med Tidus och fick in en sån där snygg OVERKILL träff på 20k. Hah.

Ica Maxi som inte är i stan har blivit min fiende. INGA. HUSVAGNAR. Vivo med, dom har husvagnar, men inga Badringar med Dill & Gräslök! Jäkla sommar som tar slut.

Nu skriker min Pappa på mig att jag ska spela Demon's Souls urk. Senaste bossen var en riddare med ett gigantiskt svärd som skulle få Sepiroth att skämmas. För extra lols hette han "Penetrator". Du får tro precis vad du vill.

Kommentarer
Postat av: Gun

Hej

Det verkar vara rena slagfältet hemma hos er!!!

Snart kommer dom!!!!!



Vi skrider runt i våra mantlar och lever i en annan tid.....

2010-08-09 @ 11:33:14
Postat av: Tammy

haha det var iaf inte jag som ströp dig angående chocobo-racet, om jag skulle pröva spela det så skulle det väl ha tagit ett halvår och dubbelt så många rage-blackouts innan det gick + en kim som sitter och fnissar och samtidig uppgivet skakar på huvudet!



om jag hade vart hemma hade jag kidnappat dig på grillning mitt i natten!

2010-08-09 @ 21:24:56
Postat av: Tomas

Jesus christ :D. Du måste ha något sådant där haxx på chocobo racet... kommer ihåg att jag satt i timmar innan jag bestämde mig "äh, det är nog inte så viktigt iaf!"

2010-08-10 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0