Nu med extra Fallout New Vegas




Min blogg nu med extra Fallout New Vegas!
Starring the adventures of Ryuma





För er som aldrig spelat/hört talas om Fallout så ut spelar det sig på jorden efter atom vapen apocalyps. Bara att folk klarade sig. Så nu springer du runt och äventyrar "The Wastelands"! Bara att området du är i, New Vegas, blev aldrig träffat av bomberna vilket är därför lite av byggnaderna är kvar. Men fortfarande radioaktivt.

Eftersom jag inte orkar göra en ny karaktär för att ta lite bilder i början så blir det en snabb genomgång om vad som hände i början. Du spelar som ett bud som fick i uppgift att lämna ett paket till nån rik kille i New Vegas. Bara att han sköt dig och begravde dig levande. En robot kom senare och räddade dig och tog dig till en doktor i staden Goodsprings och du är nu redo att ta HÄMND. Alltid hämnd.

Så eftersom jag inte har nått bättre för mig att skriva kan jag lika gärna skriva om vad jag hittar på i Fallout istället! Men jag skriver också om annat om jag nu känner mig för det, tex att min pärlplatta som jag jobbat med i 3 veckor blev klar idag tex.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Är pärlplattan min födelsedagspresent lr?:P

2010-10-27 @ 02:10:07
Postat av: Kim

Du får en kombinerad julklapp + Födelsedags present! Men nånting ska jag hitta på till födelsedags present =D

2010-10-27 @ 10:48:58
Postat av: Ann

Det låter ju riktigt spännande. Man kanske ska börja!!!

2010-10-27 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0