Göra en Kim

Och så var det tisdag igen, urgh. Aja, jag får iallafall göra klart min Mega Man platta yay. Lite senare när jag är i Arenan.

Stund senare kommer jag in i skaparrummet där jag jobbar och sånt, bara att ingen var där. Alls. Tillbaka till kassan och få nån att öppna. Bara för att inse att jag inte har tillgång till nånting. Så jag tänker, ok jag går väl ut och frågar bara. Går till dörren och drar i den, inget händer. Trycker knapparna brevid men dom var bara lampor. Drar igen och det går inte. Jag tror jag låst in mig själv.

Jag funderade på att göra en Tammy genom att hoppa ut genom fönstret fast sen var det ju så att det var markhöjd. Så mycket för den iden med att få pengar via försäkring. Därimot skriver jag ett SMS till Pier om: Jag vet inte hur, men jag tror jag låst in mig själv på Arenan! Han ringer upp panikslaget inom 2 sekunder.

Så jag bestämde mig för att spela lite på DSet, jag har ju alltid velat haft en bra anledning till det. 5min senare så kollar jag på dörren igen, ser argt på den och testar den igen. Fast jag puttar på den. Då gick den upp.

Det är nog bara jag som kan låsa in mig i ett olåstrum.

Aja min Mega Man blev klar iallafall.



Kommentarer
Postat av: Miranda

hahahahaha nooooob! :D

2010-09-29 @ 12:14:45
Postat av: Celly

Hahahah det ligger i släkten XD

2010-09-29 @ 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0