Troll Land

"VAD FAN DEN KAN INTE GÅ SÖNDER! DET. ÄR. EN. KANA BARA."

Hela går dagen satt jag i säkert 3 timmar sträck och spelade Rollercoaster Tycoon, ett "bygg ditt eget nöjesfält" simulator. Eller mord simulator ifall om du är en uttråkad 10åring. Jag spelade på en skitstor bana där ingenting kostade pengar och då tyckte jag att det var en bra ide att bygga egna berg och dalbanor. Fast vet ni vad det bästa är när man sitter isolerad i ett rum och föräldrar har TVn på med för högt ljud? Du får skrika EXAKT vad du vill på data skärmen utan att nån hör dig eller tänker "Vad är det för son vi har egentligen...?" Här är några jag byggde under den tiden


Den här (den röda) heter "Nooooller coaster"




Den här heter "Trolls gonna troll" och är en skit snabb åktur (Den mörk röda som man knappt ser nånting av)




Den här (Mitten) heter "Mon mon mon" för nån anledning.




Och den här heter "Troller Coaster" påhittigt va? Det tog mer än 100000 millisekunder att hitta på det.

Och så klart en massa blod, svett och tårar att bygga allt. Som när jag byggde världens hyper bana. Sen skulle jag spara och så krashade spelet. Bara för att upptäcka att spelet sparades innan det krasha (?). Och för er som undrar varför det involverar Troll så är det för att dom är snygga i World of Warcraft och att awesome karaktär är ett troll så aha.

Och för er som undrar hur min praktikplats är så fick jag uh, typ, sparken. Njä inte direkt men det var typ så "kunde inte ta eget initative" sa dom. Men det enda och då menar jag ENDA var att skura golv, städa toaletter, skura ett till golv, flytta bord och stolar som vägde flera ton och alla andra som var där sög så det var inte direkt en tragedi. Men strunt i det för jag ska till stora staden på tisdag! Mouahahahahaha~




Meeeeeeen. Jag glömde en viktig sak. Jag och pappa började spela L.A Noire. Du spelar som typ en polis i Los Angeles under 40talet. Du löser mord, skjuter folk, löser mer mord och sen min favorit. Köra bil. Det finns inga trafik regler när jag kör, jag kör där jag vill. Pappa får hjärtattacker, svårt att andas, foten uppe i taket (hans fot flyger upp när det blir lite för mycket för honom.) och gömmer sig bakom en kudde. Mamma tittade en liten stund och sen fick en hastig skräck när hon såg mig. Jag förstår dom inte riktigt. Och jag förstår inte pappas ilska när jag parkerade bilen över min partner, sprang till en annan bil och körde iväg och lämnade han under bilen. Citat: DU KOMMER ALDRIG FÅ KÖRKORT KIM.


Nu för att.. att... fan jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: tammy

hahahahhaha härligt inlägg! vi måste spela LA selet när jag kommer på besök!!!

2011-06-08 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0