Jävla regn

Varenda, varenda, VARENDA jävla gång jag har ett chips behov så ska det ALLTID regna. ALLTID. Så nu kom jag hem lagom blöt (inte dödligt) med en psyckel utan el i sig. CHIPS.

Alva trodde jag råkade låsa in mig själv i garaget och stog och skrek utanför medans jag bröt upp dörren. "Dawh, vad söt :3" tänkte jag, hon hade faktiskt sprungit ut i regnet och trodde jag var i problem. Men sen visade sig att hon inte hade nån mat. Jävla katt.

Jag lagade mat, min specialitet "Olagig Tacos". Det går ut på att man gör tacos helt normalt fast man kör på 12 värme hela tiden istället för att skruva ner sen. Fantastiskt gott och så får man extremt arga döds hot från Mamma som sen tycker det är rätt gott iallafall.

Dead Island! Sist skrev jag att det var rätt enkelt, springa runt med en hammare på stranden och sparka badbollar. Sen kom Act 2. Holy shit. Går du runt där ensam blir du automatiskt brutaliserad tio gånger av precis allting medans din karaktär säger "MY WEAPON IS BROKEN :3" och sen står det "You lost xxx money from dying." Men det är fortfarande skit kul.



För er som missat



Senaste projektet som är i gång.

16 plattor, 4 klara, en platta om dag, pärlor och klisterpapper som tar slut, FINAL DESTINATION. Men allt är inte hemskt faktiskt! Med lite tur och att frakten inte blir hemsk så vill fröken Talia Mirai från USA köpa den från mig! Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh YEAH! Jag tänkte ta 30kr plattan + frakt då, det bör täcka alla kostnader perfekttttt.

Nä, Mythbusters med "Olaglig Tacos".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0