WHAT A BUNCH OF JOKAS

IT'S REYN TIME!

Efter en jävla massa bråk med Wii så fick jag äntligen Xenoblade Chronicles att fungera som det ska.




Det tog ungefär 1h och 30minuter innan jag fattade att det här spelet är årets Japanska Rollspel direkt. Xenoblade Chronicles gjordes av samma företag som gjorde det skumma spelet Baten Kaitos till Gamecube, ett RPG där man sprang runt och slogs med kort (wtf?). Xenoblade därimot är precis som Final Fantasy 12, fast coolare karaktärer, underbara brittiska röst skådisar (Våga vägra japanska röster!), mycket bättre och coolare strids system, hoppande bröst physics, en enorm värld väldigt likt WoW och quester för er som tycker att spelet inte var som ett Offline MMO.

Sen kommer det en level 90 ekorre och brutaliserar dig.



Eller så händer det här. Fy fan. Eftersom jag är cool och spelar mina wii spel på uh, ja, ett annat sätt, så tyckte Wiiet det var roligt med det här när det blev Cutscenes. = Starta om spelet din noob, njut av att upptäcka att du glömde spara. Men jag gav fingret till konsollen, köpte ett lins rengörings set, körde in den tre gånger, brände en ny skiva av spelet och tada, det funkar. Annars hade jag skrivit om det tidigare. Åååh, det är verkligen typ det bästa JRPG som kom i år faktiskt. Bättre än Final Fantasy 13 iallafall, har har har.


För er som råkat missa (Wtf) så gjorde jag klart min tavla och postade upp den på Deviantart, en sida för bilder och massa annat skit. http://ryuma5580.deviantart.com/#/d47hesq
Dem comments.
Självklart så vill jag faktiskt göra en till tavla som är lika stor och jag har en ide på vad jag vill göra faktiskt.
http://ryuma5580.deviantart.com/favourites/#/d38j0ke

Ett till troll såklart! För er som har missat så har jag en hemlig kärlek för troll i World of Warcraft, dom är som Edward för en fjortis tonåring, eller cheese utan cheese burgare från donken för Tammy. Ingen annan förstår mig riktigt heller om det, mina online vänner stirrar bara skumt på mig när länkar ännu en ny bild jag hittat på nått troll utan tröja på sig, reaktionerna är alltid roliga.

Så det är vad jag har gjort, bortsätt från att ha sytt strids flaggor på praktiken, men det är inge intressant. Därimot är det jävligt intressant att jag fyller år snart. Jag önskar mig Mountain Dew då.




Och pilar till pilbågen med grannens namn in skrivet på dom. Jag hatar grannar.

Kommentarer
Postat av: Girlie

Jag vill ha cheese utan cheese, NUU!!!?

2011-09-09 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0