Detta stickande alltså

Vet ni hur roligt det är att se på TV med mamma och pappa? Det kan antingen vara väldigt roligt då vi skrattar åt dumma saker dom gör i Walking dead men sen när det väl händer saker, spännande saker, så sitter pappa och stönar som en säl över sin iPad och Mamma säger "MMMMMMM~" och fortsätter stickar när jag säger "HÄNG MED NU.". Som det senaste avsnittet vi såg i Walking Dead säsong två så händer det en hel del saker i näst sista avsnittet och så slutar det med en PLOT TWEEEEST som är rätt spännande. "Okej häng med nu, det händer saker!" säger jag till publiken. Pappa stönar som en älg igen och tänker på Pearl Harbor och på det viset somnar och mamma säger ja, men fortsätter stickar. Drama scen över! "Okej hängde ni med nu då?" Pappa stönar bara. "Vad hände?" frågar mamma som då passar på att titta upp från stickningen. "Såg du inte? Han högg ju honom." "Med vadå?" "Men ser du inte vad han håller i handen?" Pekar på TVn då en av karaktärerna håller i en blodig kniv. "MED PISTOLEN?" "JA, HAN HÖGG HONOM MED PISTOLEN MAMMA."

Uh oh! Mer plot twist och shit gets real!

"Oj oj oj, nu var det spännande! Hur gick det där till och hur kommer det att sluta?!" säger jag och pekar mot eftertexterna. Men vissa har svårt att vänta. "MEN VAD HÄNDE NU, BERÄTTA FÖR MIG. KAN DU INTE BARA BERÄTTA?" "Nej jag kan inte berätta för er vad som händer i nästa avsnitt eftersom jag inte är synsk." Och så håller jag fingrarna på varsin sida och försöker se ut som jag kan se in i framtiden. "MEN BERÄTTA ENDÅ." får jag som svar.

Som sagt, att se på TV kan antingen vara väldigt roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0