Hejjj

Urgh, man tycker ju att så mycket som jag är på internet så borde jag ha nånting vettigt att skriva om, lite oftare än fyra månaders paus eller hur. Men vad har man egentligen hittat på, fått i gång Rollercoaster till datorn,  upptäckt att Xboxet fungerar inte i spelhålan för att den är dum och vill jag ha den på stora TVn är jag värre än Hitler enligt dom här hemma, sann historia för övrigt.

Många brukar ju ha blogg för att skriva om åh sitt fantastiska jobb och åh gud se så social jag är på waynes med min kaffe kopp jag betalade 50kr + frakt för ååååh men ja, mitt jobb är inte direkt det mest spännande i livet. Att leta efter den försvunna arken eller hitta just det där svärdet i just det spelet känns lite mer värt det. Mitt jobb är ungefär lika spännande som att se hur mycket pengar du förlorat den här månaden bara för att du tyckte det var så roligt att boka Diablo 3 Collector's Edition OCH Guild Wars 2 Collector's edition, 2500kr säger kapoof men åh så värt det känns. Och att se reaktioner från folk när dom stegrar som en hest och protesterar likt en gris är rätt roligt faktiskt. För er som inte har varit med om jag berättat om mitt jobb uppe på Mordor så är det segt, segt och segt. Det känns liksom som jag gjort allting redan, lagat hoodies, gjort fodral till PSPet, nån köksvante men nu går jag dit, väntar en eller två timmar, viker några tyger och sen väntar i tre timmar tills jag får gå hem. Som tur är så har jag telefonen att leka med eller nån konsoll, önskar jag kunde läsa men mina ögon begår sudoku då.


Nä, att prata om mitt jobb så känner jag mig som en levande debatt, jag får tandverk och annat onödigt. Just nu spenderar jag varje dag med att fråga "Är det 15nde maj snart?" i huset åtminstonde tio gånger varje dag (För er som missat, Diablo 3 släpps då), men ibland är det rätt roligt. Jag fick ge ut en invecklad förklaring om varför det är viktigt med spelgodis just när ett viktigt spel släpps och ibland får jag träna på att göra dumma miner när mamma och pappa kommer med saker som "Men tänk om spelet blir dåligt då? Höhöh".

Haha. Uh. Nej.

Men äh, just nu så medans jag väntar så la jag ut precis 110kr på ett gammalt hederligt First Person Dungeon Crawler spel vid namn Legends of Grimrock. Ett vadå? Jo ni vet sånna här gammal spel där man satt framför TVn med rutigt papper och penna för att skriva ner kartor och vart man fick föremål och sånt? Ett sådant spel! Fast lite mer en 2012 version av det. Kommer på onsdag när jag egentligen vill ha det imorrn men åh, elaka värld. Tillsdess får jag nöja mig med att spela om Final Fantasy 12 till PS2 men inte vilken version som helst, jag är lite cool så där och spelar den japanska versionen fast på datorn! Det är några skillnader vilket gör det väldigt skoj att spela, woo~

Känner att jag borde skriva nånting mer, till exempel om vad jag ska göra för pärltavla grej (Ett till troll tack!), kanske ett inlägg om Guild Wars 2, hur jag kan ragea åt Rollercoaster Tycoon, att mobba Alva är roligt, hur German Take Away blev påhittat eller hur Ballerina kakor med kladdkaka är helt enkelt bättre än sex. Men jag måste duscha och "Jobba" imorrn och jag + vakna upp = Nej. Eller som Alva nyss sa "Mwäh."


Fåglar är roliga djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0