Jag är inte vaken alls

Klockan är för tidigt, vaknar upp onödigt tidigt, känns som jag har milleniumets baksmälla fast jag endå inte har det och jag vill bara lägga mig ner och dö igen. Bara för att det inte går tack vare Dota 2 jag spelade mot en kompis igår.
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=c_cCsFU6pak Låt är väldigt relaterad
 
Dota 2 är sånt där roligt spel som man hör att alla koreanska elit super mega "inget skojeri tillåtet" proffs spelar (och starcraft 2) bara att sånna typ av spel är min svaghet då jag underskattar mig själv som fan i versus lägen. Första gångerna spelade jag några matcher mot datorn för att komma in i hur spelet funkade nu igen och lära vad för skills och prylar man skulle köpa, sen spelade jag co-op med en kompis medans vi pratade på Skype. Efter vi kört några matcher mot datorn så ville min kompis spela mot andra spelare, jag sa nej fortare än nånsin till det då jag ville testa några matcher till. Då blev det så att vi spelade igen mot datorn fast på varsin sida så vi kunde mörda varandra.
 
Jag har inget emot lite klassisk versus läge, det är bara så att jag hetsar upp mig överdrivet över det, adrenalin pumpar genom mig, hjärtat dunkar snabbare än ditt favorit band trumsolo och man får känslan att GUD SER NER PÅ DIG OCH DÖMER VARENDA LITET STEG DU TAR. Om du tar det minsta steget åt fel håll så kommer varenda person i hela laget sätta upp en dart tavla med ditt ansikte på och kasta darts på den för att avreagera sig direkt, jag lovar. Hur slutade det då? "O-o-okej d-då kör vi!"
 
 
 
 Jag spelar som Shadow Shaman med hela 14 finishing blows, 5 deaths och 17 assist, min kompis spelade som Zeus på andra sidan med 2 finishing blows, 15 deaths och 13 assists
 
"Haha, oj, jag dödade dig visst :D"
"Oooooh shiet son! Det hände igen!"
"GET IT TOGETHER MAN YOUR LOOSING IT"
"Vad hade du väntat dig, du sprang helt ensam in i mig!"
"WATCHU DOIN' DERE, WHATS HE DOOOOOIIIIIN'!"

All denna rage jag fick höra på Skype var legendarisk, det var saker som "ÖVERSTARK KARAKTÄR!" "JAG VAR PÅ FEL SIDA!" (båda sidorna är 100% identiska) och "JAG VAR INTE UPPMÄRKSAM"
Det enda som skulle kunna konkurrera med den nivån av RAGE är när Pappa ska spela Guild Wars 2 och utföra det dödligaste hindret av alla, att hoppa upp för platformar för att nå en grej, alltid lika roligt varje gång.
 
 
                                                            
 
                                                                              Haha, sucker.
 
 
 
 
Nå väl, det kan oftast sluta så när man råkar glömma att hålla sin gaming powerlevel tillbaka, man utlöser inferno och brutaliserar motståndaren för mycket. Givetvis körde vi en rematch men samma sak hände igen även om jag bytte karaktär och sida till och med, jag var helt enkelt för extrem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0