Danananananana

Ännu en ny dag utan jävla grannar som jävlas med mig, härlig. Och när jag kommer ner så är jag inte övergiven! Bonus. Därimot är jag adminstatör (Nånting) med Tradera. Jag skriver som en kratta på brev hoppas brevbäraren inte får psykanfall när han ser mitt brev...

Där försvann min mamma på nått äventyr och hon berättade vart hon skulle till och med! Yesss då kan jag spela Starcraft 2 och skrika order på skärmen utan att mamma ser konstigt på mig och ringer psykhemmet. Nja, ett tag. Då jävlar kommer den där jävla grannen igen. Stenar? Nä. MOTORSÅG. WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMM

Jag funderar på att hämta pilbågen men då slutar han den jäveln. Så jag går upp och har en date med PS2an, den snälla PS2an. Med Final Fantasy 10


Om inte bilden fyller dig med lycka är du konstig för övrigt.

Och nej jag struntar i hur alla skriker på internet att Tidus är en kråka. Ni vet vilken scen jag pratar om. Han är en jätte bra karaktär! Jag menar, hur många kan göra OVERKILL på Seymour? OVERKILL! Även om jag kan bryta spelets svårhetsgrad med ett karate hugg så är det fortfarande roligt. Nja, Final Fantasy 8 tar priset då för det.

Några hundra timmar med det jävla Bevelle Cloister så ska jag bråka med Seymour igen. Han ska få smaka på en fin OVERKILL igen. Ska precis gå in i fight med han men... Då ska jag med och handla, fan.

Som en bonus så kan ni skratta åt Korea http://www.youtube.com/watch?v=yNwlsEXvkxo&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag blev fylld av lycka!

2010-08-06 @ 23:23:45
Postat av: Celly

Hahahhahahhaha du är så störd Kim XD

2010-08-07 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0