Dubbel Trubbel

Har ni nånsin vaknat upp en timme tidigare bara för att ni har bestämt träff/möte den dagen? Det gjorde jag därimot, bara för att somna om till 12.00. Panik slagen springer jag ner, äter nånting och sen sitter och tittar på klockan långsamt till 15.00 då jag ska ta bussen in till stan för praktik prat i Arenan.

Och när jag kommer dit 20min senare... Så var det ingen som märkte! För er som undrar vad som hände (I andra ord alla som läser ;P) så ska jag börja den 7 september. Det är 09.00-13.00 tisdag och torsdag varje vecka. Att testa på då. Från början kör jag med Pärlplattor, woot! Aja, kaching säger jag bara.

Efter att ha sprungit runt på stan så ser jag min pappa gående, fast han är nog lite paranoid efter Demon's Souls. Det skulle jag också varit fast jag är ju inte det så ja. En kul grej man kan göra är att ta en klocka som plingar när man skakar den och så gör han roliga reaktioner! Nästan lika kul som att sätta en iskall burk Mountain dew i hans nacke. Jag vet att jag är taskig men han köpte faktiskt Demon's Souls till mig! Det är som att han skulle säga: Här får du min son, jag hatar dig. Demons Souls. Nja.

Efter att ha sprungit runt i ett träsk, skjutit ner nån prästinna som inte dyrkade min nya asatro, exploitat bort hennes livvakt så att han lämnade saker efter sig så tar jag mig till ETT till jäkla träsk, fast av blod den här gången vilket var bättre. Springa runt där i en timme... Och så kommer bossen, det var ännu en till sån där rolig boss ni vet.





Fast han hade en vän! Efter 3 minuter springa runt och sticka med spjutet så kommer det EN till! Exakt likadan! Det är som att jonglera fast bollarna är eldbollar. Eller nått. Femtio försök senare så dog dom och pappa's hjärta dunkade så högt att Grannen började min sina stenar igen! Fy fan.

Se på den ljusa sidan, imorrn kommer Scott Pilgrim spelet!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag kan tänka mig pappa vandra runt alldeles paranoid och svettig på falugatan, typ uppskärrade ögon och skakig gång!



Alltså en fråga, vilken granne pratar du om hahahaha.

2010-08-11 @ 08:57:20
Postat av: Kim

Om man står framför huset så här han till höger

2010-08-11 @ 10:23:53
Postat av: Celly

Roligt värre :p

2010-08-11 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0