OH MY GOD IM THE FIST OF THE NORTH STAR JESUS CHRIST!

Nu ska jag vara tanke läsare: Nej men vad har Kim hittat på nu? En Unarmed Build i Demon's Souls? Eller berserk på grannen? Nja, faktiskt så har jag äntligen fått spelat...




Vad är det nu då? Jo det är baserat på Scott Pilgrim filmen som släpps i USA denna fredag och serie/manga böckerna. Jag är hemsk på att berätta så här kommer snabb versionen. Scott blir kär i Ramona, Ramona har 7 onda ex och vill spöa ner Scott för det. Döda alla. BANG. För er som är awesome nog att ha hört talas om River City Ransom som är det exakt som det. Alltså du tar dig från punkt A till B och slår ner allt på vägen. Samtidigt sammlar du mynt från fienderna då du köper mat/Musik/böcker som är Power Ups. Simplet och extremt roligt!

Nej men vad är detta? Ett helt inlägg då jag inte skriver hur Demon's Souls är elakt? Nepp! Idag blir det 100% positiv! Bortsätt från att det är skit segt att skriva addresser till Tradera som en kratta. Och sen åka till Vivo för att posta dom för att Pappa får anfall när jag frågar han. Bläh.

Edit: Scratch that, blev med tvingad på Demon's souls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0