The MMO edition and random rants edition.

Usch idag är det ett sånt där hemskt väder ute. Vädret då man vet att skolan har börjat, precis så där kallt att du måste sätta på dig en hoodie men inte så kallt att man behöver en jacka. Sen kom jag på att jag inte har skola.

För nån dag sen hade jag världens lyckigast stund, ett demo på Guild Wars 2 på Gamescon! I 9 delar som totalt var 40min lång. Ren lycka. Guild Wars 2 slogs sig nyss igenom till andra plats i "Topp 3 lista över spel som är bättre än heliga gralen". Om ni ens pratar med mig så vet ni att nummer ett är Diablo 3 och Clash of Heroes HD är tredje plats, överaskning! Tyvärr så dröjer ju det ett år eller två eller tre eller Diablo 3 tid innan Guild Wars 2 kommer, så medans dess får jag roa mig med Casualclysm- jag menar Cataclysm ursäkta. Men jag måste komma på ett Guild namn nu för mitt guild i Awesome Wars 2- jag menar guild Wars 2, ursäkta igen. Nånting som inte är för seriöst host host latin host host och inget för dumt heller. Svårt svårt svårt.

Därimot hade jag det jätte kul att få folk jag chattar med att spela Guild Wars 2! En kompis i Stockholm räckte det med att visa upp att man kunde spela som Viking Necromancer. Bara det krävdes. För min kompis i England behövdes det bara att visa upp när en elak ros- jag menar Lila drake flyger in och säger hej, jag är ganska duktig på att få folk att vela spela GW2 eller hur?



Enda bra bilden jag fick på draken, bah.


Men aja, medans jag är sur över att spelet inte är i min hand just nu så kan jag roa mig med Persona 4 imorrn! Ifall om det nu kommer, annars kommer jag putta på Alva. Mer om Persona 4 när jag väl får det, jag roar mig med att jaga dom där jävla monsterna i Final Fantasy 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0