Stay Classy

Jajajaja jag vet att jag inte är världsmästare på att uppdatera min blogg. Men jag måste ju faktiskt ha nånting att skriva om också, eller klaga på.  Som praktiken till exempel. Jag kan använda den värdefulla tiden till min skönhetssömn eftersom Grannen fattat hur man slutar låta på morgonen. Men åh nä, jag ska vakna 100 timmar innan väckarklockan går igång endå.

Vad gör man då? Ser på min nya favorit Disney Serie Gargoyles. Eftersom jag är värdelös på att förklara saker länkar jag bara intro, KÄNN PÅ DEN LÄSARE. http://www.youtube.com/watch?v=ygrEVnrg3Ic
Väldigt väldigt ofta glömmer jag att det är en Disney Serie också, men nog om det när det är roligare att klaga om saker.



Bild relaterad eftersom det är mitt ansikte när jag ser på ett nytt avsnitt Gargoyles.




För nån anledning så har vi Vigselvatten i bilen som det står Felia på. Jag funderar på att ha den i väskan och slänga på folk som är jobbiga för att se om dom smälter. Du vet, for the lols! Tro inte att jag är konstig, jag vet att du vill göra SAMMA SAK.

Vilket får mig att komma ihåg när jag var på Bio och såg Toy Story 3 med Glorious Master Language svenska. Fast när jag såg den önskade jag att jag var Cyclops från X-men så jag kunde lasra sönder alla barn som gjorde ljud för sig. Och haha piratsystrar, den var bättre på svenska!

Och så har jag möblerat om Mirandas r- jag menar Spelrummet. Gardin tex. Jag kan ta bilder när jag väl känner för det vilket är nog imorrn eller nånting.

Och varförvarförvarför finns det ingen ENKEL version av valet? Det enda jag får är propaganda om exakt allting, så länge jag får billigare spel eller mer pengar är jag nöjd! Eller både och. Hela internet är fyllt med: RÖÖÖÖÖSTAAAAAAAAAA NUUUUUUUUUUUUU på oss. Och så är valet 19 september, hahaha jätte kul regeringen.

Nog klagat jag känner att jag måste slänga vigselvatten på Pappa.

Kommentarer
Postat av: Celly

ååååååh jag älskar "Och så är valet 19 september, hahaha jätte kul regeringen."

XD

2010-09-08 @ 21:13:48
Postat av: tammy

jag vill också slämga vigselvatten på pappa! (elelr vitt vin?)

ps. ajg är fuööl

2010-09-09 @ 00:45:09
Postat av: My

Hahaahahhaahah Kim du är så jävla rolig jag dör.

2010-09-09 @ 14:51:19
URL: http://murdle.webblogg.se/
Postat av: Ann

Akta dej för vem du slänger vigselvattnet på!!! Det kan ju va en tjej som man inte får semester ifrån!!!!

2010-09-10 @ 08:48:32
Postat av: Ann

Akta dej för vem du slänger vigselvattnet på!!! Det kan ju va en tjej som man inte får semester ifrån!!!!

2010-09-10 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0