Trolls gonna troll

Så efter en 4timmars marathon i en grotta i WoW senare så känner man ju sig lite rätt död, eller hur? Vilket är perfekt tillfälle att blogga!

Så jag har börjat nu praktiken på Zombie- Elverket nu då. Första dagen tröck jag in sladdar i en sladd testar grej. Jag tänkte att jag var en galen proffesor som skulle återuppliva Frakenstien, perfekt. Och när man tröck in överdrivet stora hörlurs sladdar skulle man skrika: CLEAR! och låsas om att det blixtra till. Det är så man gör när man har tråkigt.

Andra dagen så kom jag en bra bit i senaste PSP spelet, Tactics Ogre Let Us Cling Together. För att sitta och trycka på "Would you like to craft this? >YES." är så roligt att göra om man inte dör av uttråkelse iallafall. Sen fick jag trycka in mer sladdar, woo!

Tredje dagen satt jag och mixtrade ihop mer saker i Tactics Ogre. Och mördade saker i det med pilar. Yessss. Just ja jag hade ju ett jobb också, jag bytte ut ljus den dagen. Dom säger att det är lite random om det händer saker eller inte, men varje gång jag förklarar det för mamma och pappa så ser dom bara besviken ut på mig att jag inte sliter för livet. Emot deras vilja. Men sen hände det bästa nånsin, jag skulle gå emot nåns vilja med att äta på American Takeaway Pizza. Jag beställde pizzan, satte mig vid ett bord och tog upp mitt PSP för att fortsätta hugga saker. Min pizza kom tillslut med en liten extra grej. Det var en stekspade med. Jag frågade ifall om hon råkade glömma den eller nånting, men hon som serverade mig sa att jag fick den för hon tyckte jag såg söt ut med mitt rosa PSP. Score! Stekspade of Greater Turning +5. Awesome!

Sen kom jag hem, fick det bästa spelet nånsin i brevlådan. Baldur's Gate Dark Alliance 2 för PS2, kostade bara 160kr totalt :D. Sen kom Mamma hem och kastade tre påsar HUSVAGNAR på mig. DOM FINNS! HOUSEWAGONS.

Perfekt gaming godis när man ska hacka och hugga monster i Dark Alliance 2!


Förresten är det här världens sötaste katt




Kommentarer
Postat av: Murdle

Alltså Kim jag skrattar ihjäl mig! Var det liksom en stekspade från köket eller en liten leksak typ?! Och den största frågan är HAR DU KVAR STEKSPADEN?!! Detta måste fotas och firas!!



GAMERS UNITE! FINALLY STEKSPADE-ACHIVEMENT UNLOCKED!

2011-05-16 @ 15:42:27
URL: http://murdle.webblogg.se/
Postat av: Kim

Det var en riktig stekspade!

2011-05-16 @ 16:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0