No way? No way!

Vet ni vad som är roligt? Att vakna på morgonen med en katt som tror hon är övergiven. Hon tyckte det var så skojigt att rusa upp för trappan och skrika utanför min dörr. Jäkla katt, jag måste fan sova ju...

Jag har faktiskt haft lite äventyr denna vecka. Som i Måndags var jag i brutalt slagsmål med precis allting på praktiken. På Måndagar så får jag stå i kafeterian och se lagom road ut för max effekt. Första uppdraget är att byta lampa, easy enough! Operation lampa gick ganska värdelöst då det tog ungefär 30min att hitta en jävla lampa. Ifall om nån hade sätt mig så hade det sätt ut som jag kollade rummet efter dyrbarheter som jag kunde ta. Som tur var märkte inte dagens chief att jag var borta för länge för nån anledning. Praktikant skills.

Uppdrag 2 var att släpa ut en fet sopsäck som höll på att bryta varje ben i kroppen på mig. Fast självklart var sopkonteinarna bakom ett fint galler med ett lås som jag försökte dyrka upp med en nyckel. Jag fick upplåset men det var fan omöjligt att få upp gallret! Jag menar, man skulle typ dra gallret mot dig som satt fast tejpat, dra det åt sidan medans du samtidigt puttade det andra gallret in. Jag skulle brutit in mig igenom det tomma hålet brevid stugan. STUGAN.

Sista uppdraget var att räkna ihop dagens pengar. Enkelt. Sen skulle jag lämna in det i ett skåp i ett kontor. Självklart så ser det ut som jag dyrkar upp skåpet med en nyckel. Igen. Att öppna det var enkelt, men att stänga var omöjligt då jag vred nyckeln 50 varv utan att nått hände. Så jag öppna skåpet för att kolla låset bakom dörren och då låste den sig plötsligt. Så jag fick inte upp det. Efter mer dyrkande med nyckeln så slängde jag igen skåpet och flydde för livet innan låset låste in mig.

Jag fick även ta hand om disken som är rätt spännande. Jag ställer upp allt fint i en backnånting och sen sätter det under en maskin sen trycker jag på nån knapp så fälls det ner och diskas. Fast när jag gör det VET jag att nått kommer hända så att så fort det fälls ner så flyr jag från diskrummet i fullfart så ingen vet att det var jag ifall om nått händer. En perfekt plan.




Jag när jag försöker göra nått på Måndagen.


EDIT: Jag glömde skriva det värsta som nånsin hänt i hela mitt liv. Nån dag (tisdag/onsdag nått) så var det nån gubbe i skaparrummet (där jag är 24/7). Han var nånting, han skulle iallafall göra tshirts nånting, screentryck whatever. Men det är inte viktigt. Det viktigaste är att när han var tyst och andades så andades han på ett specielt sätt som fick din själ att skrika i ren smärta. Det var fan det värsta jag varit med om i hela mitt liv på arenan. Och skapellen jag använde för några sekunder sen fanns inte där! Så jag försökte panikslaget ha ett poker ansikte på mig för att dölja smärtan som mina öron led av. Det var alltså ljudcancer i den renaste formen. HEMSKT. JAG DOG NÄSTAN. Det är som min kusin kollar på ett specielt spel, du vet vad jag menar. ÅH.


Fast idag (fredag) är det en läskig dag. Eftersom jag har fått varit kvar på Arenan för länge så måste jag gå till ett annat ställe för praktik stopp. Så jag med Indiana Gustav till El verket. *DUN DUN DUUUUUUUUUUUUUN!* Alltså jag kommer vägra att vara där ifall om det är mörkt och jag inte har ett Katana eller ett Svärd. Och ännu mer vägrar ifall om jag har en oljelampa. Varför? För att det fyllt med trånga korridorer, mörka hörn och svänger overallt. I andra ord... Zombies! Jag skojar inte, det stället har säkert monster i sig, eller sånna zombies som finns i Dead Space. Så ja, ge mig ett vapen annars vägrar jag vara där.

Sen ska jag vara masokist ikväll och frivilligt se på Twilight ikväll. OH YES I JUST SAID THAT. Jag måste ju se den ifall om jag ska vara hatare ju. Jag vet att jag kommet ta svärdet från El Verket och begå självmord, vilket är värt det förresten.  Men har jag tur så kommer pappa skrika sina legendariska pappa komentarer. Så som: *faller ner ljud* Jävla idiot! Eller: *Monster dör ljud* Snåla jävlar... Eller så stampar han golvet helt fantatiskt. Får hoppas på det iallafall! :O

Kommentarer
Postat av: girly

spännande!!!



Vad skulle du få göra på elverket då? Det är säkert spännande? Ge det en chans!

2011-02-04 @ 18:08:57
Postat av: Murdle

ALLTSÅ KIM! Jag visste inte att du börjat blogga igen, sitter och skrattar högt och hest för mig själv med Persona-musik i bakgrunden! Jag kan riktigt se skräcken i din blick när du inser att skalpellen är borta!!!!!!! Och dramat med nycklarna, hahahahahahah

2011-02-17 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0