Proud mode

Försöker spela om Kingdom Hearts 1 på Expert mode. Oja, briliant ide. Och ännu roligar- AWWWUGH- Continue? är när du väljer att starta spelet på Midnatt. Det gör att du behöver mer Exp för varje level. Kombinera dom två för en härlig mix- CONTINUE? Inget är mer fantastiskt än att springa till en boss, dö, upptäcka att den där scenen innan bossen är ett år lång och omöjlig att skippa, dö igen, se om, dö, se om, dö, se om, WINRAR. Jävla Sora sluta döööööö- CONTINUE? Samtidigt försöker jag bli bättre på min spel kurator kariär. Med min kusin. Det räcker med att hon nu säger ett kod ord så som: VART. så kan jag svara snabbare än Sora dör. Nästa steg är att hjälpa min syster, du vet vad jag menar kära syster som skickar förgiftat godis.

Ledig i två veckor, Kingdom Hearts ska dö- bli avklarat då.




Kommentarer
Postat av: Murdle

Helveteskusinen som behöver terapisamtal på FB för att överleva Persona 4!! Nu är jag sådär stressad igen, skulle inte ha något emot om du kom online!!!! VARFÖR. MÅSTE. HAN. ÄTA. GRÄS

2011-02-17 @ 14:08:20
Postat av: Anonym

Kim - It's still in Swedish, I demand translation damnit! :P

2011-02-18 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0