Guild Wars 2 Round 2

Mera Vykort!





Den här gången gjorde jag en Thief för att utforska lite utav människo området. Varför gjorde jag inte det tidigare undrar jag nu medans jag skuttar runt i Divinity's Reach, hoppar på allt som går, klättrar hit och dit och går in i alla hus. Divinity's Reach är en av huvudstäderna i Guild Wars 2 och det är där alla människorna bor.



Utsidan av staden




Insidan i mitten av staden.



Tron rummet, det var väldigt litet!




Drottningens katt "Queeny"



I det här distriktet var det ett gigantiskt hål med en lång bro över som massor av spelare försökte hoppa ner i, det var jätte skoj.




En vänlig spelare visade mig hur man tog ner i hålet och så fick jag simma runt i luften lite, super awesome :D. Kommer nog bli patchat senare!




Action fotograf på gång, att ta mig till toppen av pelaren krävde lite hopp skills!





Ännu ett till av distrikten man kunde gå runt att utforska i, dom här var riktigt stora.




Ingången till staden.




Ett distrik det pågick någon sorts festival i, lägg märke till allt konfetti som flyger ner :D




Sen hittade jag en vuvuzela.




Mer hoppande, det var roligt att ta sig till alla konstiga platser!




Ännu ett distrikt...




Hela staden var fyllt med massa små rum man kunde gå in och kika i, här var ett av dom ställerna.




Jag fick inte gå in där men jag fick åka i kanan, yaaaay :D

Jag tror jag sprang runt och kollade runt i Divinity's Reach i ungefär en och halv timme, det var riktigt roligt faktiskt och jag kan knappt vänta tills slutet av maj då jag får spela igen! Som en bonus tog jag mig till Lion's Arch, en stor pirat stad och utforskade den i säkert 2 timmar. Här är en av bilderna!



Brädan där var en hoppbräda som du skulle hoppa ifrån, tog du simglasögonen som ligger på marken brevid så kunde du göra snurrar och volter medans du föll ner, super awesome.



NU VET JAG HUR EN DROG MISSBRUKARE KÄNNER SIG NÄR HAN INTE FÅR SITT KNARK. JAG DÖR, JAG VILL SPELA MER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0