Trippel Kritisk sorg

Snyft. Livet tog nyss slut idag. I andra ord så tog beta testningen för Guild Wars 2 slut i morse nångång klockan 05.00 och livet känns redan för jävligt. Andra spel känns som dom inte har nån betydelse längre, jorden går under och katter och hundar bor tillsammans. Men på den ljusa sidan så är det inte lika hemskt som första gången betan tog slut för den här gången fick jag göra allting som fanns inklusive en ny hinderbana som fick mig dräggla av lycka

Nu så var jag ju lite dum och tog inte så många bilder som jag skulle ha gjort men det var pågrund av att jag var väldigt imponerad så jag kom liksom av mig, men några tog jag!




I zonen där tre servrar slåss mot varandra om slott, borgar, torn och andra lustigheter så hade den här grottan kommit upp som är precis under allting. Det är en grotta som utmanar dig med en hinderbana! Som ni ser på bilden så håller jag på att springa igenom den genom att smidigt hoppa på pelare, väggar och andra saker som skulle varit onsynliga om inte jag vore så hardcore. Men innan ni tänker "Det där kan ju inte vara det hemskaste, man kan ju bara gå tillbaka till början om man faller ner". Visst det går men det roliga här inne är att man kan även slåss mot andra spelare här, till exempel skjuta ner dom medans dom går eller sätta igång fällor för dom så man dödar dom direkt, askul. Som jag beskrev det som bäst, tänk dig Indiana Jones tredje filmen när han ska hitta heliga graalen fast medans han försöker klättra och lösa saker så är det en massa nazister som skjuter. Roligt va?




Här så ska jag gå ner i mörker grottan, det ser jävligt mörkt ut eller hur?




Med en fackla som jag plockade på vid ingången så kunde jag se vart jag gick! Det är meningen att man ska fortsätta sitt Super Mario hoppande här när det är så här mörkt, men som tur är så kunde man slänga iväg facklan och se om det var säkert att gå där.




En gullig staty som möter dig efter ett svårt hopp, jag undrar om man kunde dra i en spak så den började spruta eld?




Ta det försiktigt... Väääldigt försiktigt... Nämde jag också att du kan slåss mot andra spelare här?



På vänster sida kan ni se spakar och kedjor man kan dra i, dom sätter i gång fällorna som man kan utnyttja för att mobba andra spelare, fienden alltså! Tillexempel så pelaren längst till höger på bilden som man ska hoppa på, där kunde du dra i en spak så kom det upp spikar som kunde förstöra hela ditt hopp momentum!




Ännu en till utmaning i den här gigantiska grottan! Här så ser vi min kompis som försöker hoppa på stenarna som sticker ut så han kan sen hoppa till ljuskronorna för att ta sig vidare. Men den här var den svåraste delen för honom, det tog säkert mer än 20 försök för honom klara hopp utmaningen medans jag satt och tittade på med ett par solbrillor. Spaken brevid mig kunde man dra i så öppnades galler så kom det ut elaka monster!



Äntligen!



Efter typ 40-50 min av att se på min kompis misslyckas så tog vi oss upp till den stora kistan på slutet som hade massa coola saker i sig, inklusive mig! Slut betyg så får den här grottan...





Av 10 poäng, bästa jag varit med om i online spel på länge, ska bli askul sen när det är lite mer folk som man kan mobba med fällor.



Så det är min helg, jag har inte spelat nånting annat än Guild Wars 2 sen fredag 21.00 till Söndag midnatt och enligt min Xfire som håller koll på mitt spelande så har jag spelat mer än 24 timmar den här helgen, det ni! Men nu är det hela över och jag tröst äter mig med. Och så har jag ju såklart Vidrig Orchhugg: The Trippel Kritisk edition att spela, Sagan om ringen på svenska alltså. Och så avslutar vi med en vacker bild på min karaktär jag ska spela som när spelet väl släpps.



Kommentarer
Postat av: Miranda

Oj Oj Oj här kommer jag och attackerar med en Kraftig Sving! Eller varför inte lite svarttungsmål???? Eller kanske vatten hingsten eller va fan dem hette hahahahaha

2012-06-21 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0