Pay a man enough, and he'll walk barefoot in Hell

Ugh vad jag hatar att vakna på morgonen. Specielt när sin Laptopp är död, mitt hjärta behöver Heroes of Might and Magic 3 (Universiums bästa spel) för att kunna fungera på morgonen nu. Men ops, laddaren gick sönder för att den är gay. Samtidigt försöker jag få mig själv att inte se på Gargoyles igen, men det blev inte så lyckat. Ska jag se den igen ell- KIM DU HAR FÅTT PAKET! Jag lyckas dra mig på allt i mumie hastighet för att springa ner till mina föräldrar som försöker överge mig igen, fast paketet hindrade dom visst.

All energi återvänder till mig när jag sliter upp allt Nintendo 64 kid stil. Ett gigantiskt paket från Amazon, inehållande Walking Dead serie Tidningen del 1 och spelet Deadly Premonition, ett skräck spel. Medans det lilla andra fina paketet som ser ut att kunna hålla ett NES spel ligger där. Jag sliter upp det och hittar Mega ma- CHOKLAD? WHAT? Shockad drar jag ut en Lindor choklad med Sjö Salt. Jag vägrar tro på det, vem kan hitta på nått sånt elakt bus mot mig? Fortfarande shockad min visar jag upp chokladen till Mamma och säger: Dom vet vad jag bor... Hon bara skrattar och säger att chokladen är god. Säkert fylld med konspiration kakao... Men jag fick ett avi med saker som ska hämtas på Vivo visst, undra om jag får en Mountain dew med det?







Nä, själv sitter jag och planerar på vad man ska göra i jul, se kusinen My bli lycklig över Scott Pilgrim spelet, se Tammy döda nån när hon blir arg på Link, igen. Eller säga till Mirre att hennes hår är ett bowling klot. Fast bäst blir det att klä julgra- DEN DÄR STJÄRNAN SER JU GROTESK UT PIER!!! Vad i helvete? Vem är det som hatar den fina julstjärnan i papp? "Höhö, ska vi ställa den här här?" "ÅH NEJ ALDRIG USCH!" Jaså, då var det dags igen. Julgrinchen. Ann Bené starring as the Grinch. Bara för att göra revolt ska jag gå med en tomteluva jag hittade och dricka cola i glasflaska till frukost nån dag, specielt med jultema på colan. Vet ni vad det bästa med julen är? Att jävlas med alla i släkten som ska köpa julklappar typ en dag innan julafton. Här sitter jag fint och dricker ur den förbjudna flaskan med alla (nästan) paket redo för julafton. Mouahahaha.

Om det jag får gifta mig med vem som helst bortsätt från mig själv är det brevlådan, jag hittar (ofta) massa roliga saker i den! Den perfekta vännen, han vet precis vad jag vill ha hela tiden... Han är nog ute efter mig. Idag tillexempel blev mitt liv komplett av paketet jag hittade idag.






Ni vet det där avsnittet med Pluto när han stjäl en grammofon och sätter svansen på skivan så att allt ljud kommer från Plutos mun så att det ser ut som han sjunger? Och att alla hund tjejerna skriker och svimmar? På ett ungefär så var det jag kände mig när jag hittade paketet i morse.


Just nu på praktiken håller jag på att lära mig att bli en Photoshop magiker. Fast jag börjar med Lightroom, ett lustigt litet Photoshop program där man ändrar ljus och kontrast och sånt. Fast det känns som jag behöver magiska svampar för att förstå varför alla spenderar tiotusentals timmar på det, jag menar, det är ju bara lite ljus! Hur extremt kan det vara? Det är som valet och mina föräldrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0