Midsommar edition typ

Jaha, då var det väl dags att man ska skriva nånting. Med vad fan ska man skriva om, inget kommer upp direkt i huvudet som jag vill skriva om. Bortsätt från att ha blivit mordhotad av Tammy när hon kör bil i L.A Noire, skrikigt döds hot mot TVn när hon ska jag efter skurkar och sånt förstås.

Midsommar, jag fick jobba som livvakt åt Tammy för att det var en clown som gick runt på sveden typ (wtf?) som skrämde ihjäl henne, as roligt. Men sen sprang alla i från mig typ så jag började leka med min nya vän, Nintendo 3DS med Legend of Zelda Ocarina of Time. Vilket Pappa så klart spelar och med det kommer det awesome citat så som:

"Jävla idiot..."

"OCH SÅ KOMMER DET EN SÅN DÄR!"

"KIIIHIIIIIIIIIM!"

"Snåla jävlar..."

"KIM. HJÄLP. NU."

"OCH SÅ GÅR HAN IN I DEN SÅ DÄR!"

Det är alltid lika roligt att höra han skrika på 3DSet, specielt när han suckar och stönar av hur enkelt problemt var egentligen när jag löser det snabbt :D
Eller hans hat när jag säger "Jag klarade nyss av eld templet pappa och jag har två hands svärdet som gör DUBBEL skada också."
Men sen kom jag ju in i Vatten Templet så det ska bli jävligt kul att lösa, igen.

På tal om vatten gjorde jag årets manligaste sak, jag satt uppe med mina pärl plattor (JAG HAR BÖRJAT ÄNTLIGEN OCH TAR TYP EMOT BESTÄLLNINGAR OCKSÅ *ängla ljud*) medans det regnar/åskar. Jag skulle egentligen varit med och raidat med mitt kassa guild i WoW men åskan hälsade. Men sen slutar det regna, lite, och jag tänker efter jävligt noga. "Skulle det inte passa med en cola just nu...?"

Några minuter senare cycklar jag iväg glatt i regnet till Vivo medans man hör mammas olyckliga ylande från huset. Det regnade som fan och jag såg ut som jag hade badat med kläderna på när jag väl kom hem. Värt det? Cola + Mountain dew så, ja.

Dagen efter invaderade Tomas mitt hus med Mountain Dew, Husvagnar och ett stort behov av att döda monster och ta loot. Så vi satte och spelade Dungeon Hunter: Alliance, ett spel till PS3. Eller SLASH, KILL, LOOT: The Game som jag kallar det för.  Men alla spel måste väl ha en story? Tetris har ju att man ska träna terrorist bom- jag menar, uh, få hög poäng...? Men det har inte Dungeon Hunter: Alliance, tror jag. Vi skippade alla cutscenes för att jag menar, story i hacka/hugga spel? Madness. Sen blev vi typ bortkörda efter vi hade dödat för mycket monster under dom korta 4 timmar nånting så vi sprang upp och spelade LEGEND OF ZELDA THE ADVENTURE OF LINK.

http://www.youtube.com/watch?v=4GxARm_QiCo&feature=related

Så mycket dog vi inte egentligen men det var ganska mycket sånt här och så hån skrattade vi åt varandra när man blev träffad av löjliga saker som tex slimes eller BUBBLOR


Och sen flydde vi falun typ och nu är jag typ i Stockholm och har jätte tråkigt medans jag väntar på att alla ska typ komma hem så jag kan typ göra mer DAILIES i WoW.


Vi behöver alltid en rolig bild nånstans så ta min favorit katt och allas idol på samma bild

http://i81.photobucket.com/albums/j202/Ryumaa/1309723222056.jpg

Och så klart Link

http://s81.photobucket.com/albums/j202/Ryumaa/?action=view&current=1308936998127.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0